czwartek, 12 czerwca 2014

Liebster Blogger Award :)

  Dobra, nominowało mnie kilka osób już jakiś czas temu to odpowiadam na nominację Caroliny Szcześniak bo ją lubię, yolo xD
Nominuję :
1. Koledżankę z blogami : http://70igrzyskaglodowe.blogspot.com/ i http://harryjoven.blogspot.com/
2. Nieoficjalną z blogami : http://grobowiec-nieoficjalnablog.blogspot.com/ , http://szescdziesiateigrzyskasmierci.blogspot.com/ , http://hogwartneverends-nieoficjalnablog.blogspot.com/

I przypominam o co chodzi :)
1. Nominacja to nagroda za dobrze wykonaną robotę.
2. Nagrodę przyznaje się blogom o mniejszej ilości obserwatorów, co daje możliwość ich rozpowszechnienia.
3. Po nominacji odpowiada się na 11 pytań i wymyśla się swoje 11 no i nominuje się 11 osób, ale ja nominuję 2 bo nie mam kogo ;_______;
4. Nie wolno nominować bloga, który cię nominuje.

Oto moje pytanka i odpowiedzi ;3
1. Czy miałaś kiedyś jakiś obrzydliwy nawyk?
Nieeee, raczej nie... tylko kiedyś cały czas myłam ręce! xD

2. Co jest twoim największym nałogiem?
Jedzenie + komputer :D

3. Bez kogo nie możesz żyć?
Kospera? ;_: Weroniki, rodziców, Nialla ...

4. Czy spotkałaś już prawdziwą miłość?
Niestety tak, ale nie obustronną. Za każdym razem ta druga osoba mnie nie kocha. Fail życia...

5. Masz zwierzaczka?
Dwa kotki, potwierdzam! :D

6. Hogwart, Narnia czy Panem?
Hogwart zdecydowanie! <3

7. Ulubiona książka?
Naaaajbardziej to Harry Potter, ale kocham też ponad życie trylogię o Igrzyskach Śmierci, sagę Sherlock Holmes oraz już pokochałam Percy'ego, mimo że dopiero zaczynam drugą książkę... Aaa no i kocham książki o Indianach <3 (wiem, dziwny człowiek jestem ... )

8. Ulubiona piosenka?
Nie mam, ale mogę kilka wymienić... Rock Me, Teenage Dream wersja Nialla Horana, They don't know about us, Imagine.... i dużo, dużo więcej :D

9. Jaki kolor ma ściana w twoim pokoju?
Cóż. Fachowo to się nazywają " Wschód Słońca" i "Zachód Słońca", ale w rzeczywistości to po prostu pomarańczowy i żółty ...

10. Z czego czerpiesz inspirację?
Z innych blogów, książek i z mojej głowy :D Ja mam chyba nieograniczoną wyobraźnię niestety ;_:

11. Czy masz rodzeństwo?
Starszego o piętnaście lat brata... leży właśnie na kanapie haha xD


Teraz moje pytanka do was dziewczęta :D
1. Jaki jest twój ulubiony sport?
2. Jak wymyślasz akcję na swoje blogi?
3. Ulubiony pisarz?
4. Wierzysz w zjawiska paranormalne?
5. Skąd bierze się u ciebie wena?
6. Ulubiony film?
7. Jesteś zakochana?
8. Ile masz parasoli w domu?
9. Ulubiony zespół?
10. Ulubiona książka?
11. Kiedy następny rozdział?

Miłego odpowiadania >.<

/ Pomyluna Everdeen




3 komentarze:

  1. Ha! Udało mi się! Napisałaś odpowiedzi!
    Ale nominowanie mnie to mogłaś już pominąć ;____;

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to, że Kosper jest przede mną?! Obrażam się >.<
    Jak można marudzić, że ma się nieograniczoną wyobraźnię? ;-; Ja jęczę, że prawie w ogóle nie mam jej rozwiniętej.
    Ja tam lubię odpowiadać na pytania o sobie (taka egoistka), więc... dzięki za nominację! xD <3

    OdpowiedzUsuń