sobota, 29 marca 2014

Informacje :3

  Cześć! Piszę do was notkę informacyjną, z tego tytułu, że niestety nie mam czasu, wstawiać te dwie notki tygodniowo, więc będę wstawiać tylko raz w tygodniu i to w niedzielę. Dodatkowo, chciałabym zauważyć, ze z każdym rozdziałem mam coraz mniej wejść. Ja rozumiem, że pierwszy rozdział, nie był mega zachęcający, ale wyjaśniłam tam czemu :) Im dalej, tym będzie ciekawiej :3 Obiecuję :3 Poza tym, od maja będę miała może nieco więcej czasu na bloga, więc notki będą częściej :3 Bardzo przepraszam. Oczywiście, jutro dodam notkę. Miłego dnia <3

/ Pomyluna Everdeen

2 komentarze:

  1. Jak tylko miałam telefon/laptopa w rękach to odświeżałam co minutę, żeby zobaczyć czy już jest rozdział xd ale trudno, muszę poczekać do jutra :( Dużo weny :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award szczegóły u mnie:
    http://wspomnienia-bellatrix.blogspot.com/
    Pozdrowionka <3

    OdpowiedzUsuń